Inovativna 5.0

V začetku meseca novembra so učenci pri matematiki v 6. razredu ob koncu učnega sklopa o naravnih številih na inovativen način utrjevali znanje – sami so oblikovali naloge za preverjanje znanja, jih ocenili in reševali. Razvijali so kompetenco 2.4: Sodelovanje z uporabo digitalnih tehnologij na ravni 2. Uro so izvedli v računalniški učilnici z uporabo MS Teams in Padleta.

Učenci, razdeljeni v šest skupin, so v klepetu znotraj MS Teams uskladili razdelitev nalog. Na Padletu so zapisali naloge, jih komentirali, izboljšali ter dodali rešitve. Reševali in ocenjevali so naloge drugih skupin ter podali povratne informacije. Uro so zaključili z refleksijo o delu v skupini in uporabi digitalnih orodij.

Tak način dela je poglobil znanje, spodbudil sodelovanje in komunikacijo ter krepil digitalne kompetence.

(Skupno 56 obiskov, današnjih obiskov 1)