ANGLEŠČINA

Tema: Kaj imam rad in česa ne maram?

Cilji: ponovitev besedišča: hrana

        učenci pripovedujejo kaj imajo radi in česa ne marajo

  • Samostojno učenje

Poišči SLIKOVNE KARTICE: hrana in z njimi ponavljaj besedišče.

  • Ponovitev v parih. (Prosi nekoga od starejših za pomoč)

Pripravi si PODLOGO, ki si jo naredil prejšnjo uro.

Podajaj navodila in v paru igraj igro: PUT__________ON__________!

Enkrat polagaj na števila, drugič na barve. Tako kot zadnjič.

»Put bread  on eight

»Put milk on purple

Zapoj in zapleši poznano pesmico.

  •  V kuhinji izberi hrano in poimenuj:

kaj imaš rad (I like…) in česa ne maraš ( I don’ t like…).

  •  Interaktivna vaja za utrjevanje besedišča: FOOD_1

                                                                         FOOD_2

Poslušaj in besedo pomakni pod ustrezno sliko.

  • Poslušaj pesmico, ki jo je izbrala Ema: LET’ S BE PLANES
  • Do naslednje ure ponovi besedišče še z ostalimi karticami.

SLJ  

RADIJSKA IGRA ali  LUTKOVNA IGRA  PEKARNA MIŠMAŠ

  • Spoznal/-a si pravljico Mišmaš.
  • Malce boš spoznal tudi avtorico pravljice Svetlano Makarovič.
  • Preberi in si oglej zapis in kratek posnetek.
  • Svetlana Makarovič je vsestranska umetnica: pisateljica, pesnica, ilustratorka, pevka. Ob njenih pravljicah so odraščale generacije otrok, Sapramiška pa je prišla celo v Guinessovo knjigo rekordov kot največkrat uprizorjena lutkovna predstava na svetu. Tisti, ki jo poznajo tudi zasebno, pa pravijo, da je lahko izjemno topla in predvsem zabavna.
  • https://sl.wikisource.org/wiki/Svetlana_Makarovi%C4%8D
  • https://www.24ur.com/novice/slovenija/kdo-je-v-resnici-svetlana-makarovic.html
  • Poslušaj radijsko igro Pekarno Mišmaš https://youtu.be/YYn9LzkqC1o  ali lutkovno predstavo na https://youtu.be/UzBgqO16WxY
  • Napiši obnovo tega, kar si gledal oz. poslušal. Piši v zvezek pisano, z nalivnikom. Ko boš zapisal/-a pošlji fotografijo zapisanega ali v zvezek odgovori na spodnja vprašanja:
  1. Komu je mlinarica vsak teden s svojo cizo peljala sedem vreč moke? Kako se je imenovala vas, v katero je to moko peljala?
  2. Kaj je mlinarica videla, ko je kukala skozi ključavnico Mišmaševe pekarne? Natančno opiši.
  3. Kaj se je v Mišmaševi pekarni dogajalo od polnoči do 1. ure zjutraj? Opiši.
  4. Kaj je mlinarica naredila naslednje jutro pred Mišmaševo pekarno?
  5. Koliko kilogramov kruha je kupil vaščan, ki mlinaričinemu govorjenju ni verjel?
  6. Z vaščani je zvečer prišel v Mišmaševo pekarno tudi župan. Kaj so tam videli?

MAT

PRIŠTEVAM DESETICE

  • Odpri DZ 3. del na strani 36  in natančno poglej in preberi razlago na modri podlagi.
  • V zvezek napiši naslov PRIŠTEVAM  DESETICE  in vse iz modre podlage prepiši v zvezek. Pomagaj si z znaki za  stotice  (  ), desetice  (  ) in enice  (  ).
  • Nato reši vse naloge na  strani 36.

ŠPORT

Tretješolci, zdravo!

Zdi se mi, da vas nisem videla celo večnost in moram priznati, da pogrešam vaše obraze in nalezljivo dobro voljo. Upam, da ste zdravi in imate lepe dneve!

Danes vam za vašo jutrišnjo uro ŠPO pošiljam nekoliko drugačne vaje. Pripomogle bodo, da boste dobro razgibani. Lahko jih opravite zjutraj ali pred spanjem, če vam bodo všeč pa še kakšen dan med učenjem, da bo šlo znanje lažje v glavo 🙂

V povezavi najdete filmček z naslovom “Škratkova joga”. Čaka vas zgodbica, ki vas bo popeljala čez nekaj minutno vadbo ob prijetni glasbi. Poskusite, jaz pa upam, da vam bo všeč.

Imejte lep teden!
Učiteljica Petra Koren

https://www.youtube.com/watch?v=jvy5Q7UzTRE&fbclid=IwAR1IGyyQqtenBvhfSOIEjj5aUrp02ZvqJi-Yx4GKpj1y8InOaAWVudgC82c

(Skupno 18 obiskov, današnjih obiskov 1)