5. A 5. B

 TJA

Mednarodni dan otroške knjige

Pojdi na: https://www.storylineonline.net/books/harry-the-dirty-dog/.

Poslušaj zgodbo. Sporoči mi, če ti je bila všeč. Če imate čas, lahko ti prebereš kakšno zgodbo svojim staršem, bratu/sestri…(v slovenščini). Lahko jo berete skupaj, tako kot smo brali besedila v šoli, lahko vsak eno stran v knjigi, itd.

SLJ

Opis rastline

Včeraj si se seznanil z opisom rastline. Ponovno preberi besedilo o sivki, da boš lažje reševal naloge.

  • Reši naloge v DZ str. 22 in 23. Dosledno upoštevaj navodila.
  • Reši naloge v DZ str. 22 in 23. Dosledno upoštevaj navodila.
  • Sam preveri uspešnost reševanja na spletu;
  • V zvezek prepiši:

Opis rastline

Opis rastline je besedilo, v katerem prikazujemo značilnost rastline (njene dele, višino, čas cvetenja, rastišče, uporabnost, in družino). V opisu ne izražamo svojih doživetij in vrednotenja. (npr. všeč mi je, ker…, je lepa, diši,…).

Rastline opisujemo tako, da povemo, oziroma napišemo:

– iz katerih delov je,

– kdaj cveti,

– kje raste,

– za kaj jo uporabljamo,

– v katero družino spada.

Paziti moramo na vrstni red opisovanja

MAT

Obseg kvadrata

Včeraj si spoznal, da je obseg lika vsota stranic.

 Danes boš ponovil znanje o načrtovanju kvadrata in računal obseg kvadrata.

O kvadratu vemo, da ima vse stranice enako dolge.  Kako bomo torej izračunali njegov obseg?

  1. Zapiši v zvezek:

Obseg kvadrata

Nariši kvadrat s stranico 3 cm.

Izračunaj njegov obseg.

Podatki:

a = 3 cm

o = ?

Obseg kvadrata izračunamo na dva načina:

o = a + a + a + a                                           ALI           o = 4· a

o = 3 cm + 3 cm + 3 cm + 3 cm                                       o = 4 · 3 cm

o = 12 cm                                                                         o = 12 cm

Odgovor: Obseg kvadrata meri 12 cm.

 

  1. Nariši kvadrat s stranico 45 mm.

Izračunaj obseg kvadrata.

 

  1. Pošlji mi zapis 2. naloge.

NIT

Ločevanje snovi in raba različnih materialov

Kaj je snov in katere lastnosti imajo snovi, že veš.

Danes boš spoznal, kako ločujemo snovi in zakaj npr. kladivo ni iz stiropora…

 

  • Na isti povezavi klikni na naslednjo stran (desno). Pod naslovom “Raba različnih materialov” klikni na znak  in si oglej posnetek.
  • Koliko vprašanj se ti roji po glavi, kaj bi vse rad vprašal, kaj si novega ugotovil, spoznal, kaj te je presenetilo, kaj si že vedel…?
  • V zvezek za NIT napiši naslov:

Lastnosti materialov določajo njihovo uporabo

 Napiši vsaj pet primerov, kako bi iz neustreznih materialov izdelali preprosto orodje (npr. kladivo iz stiropora).

Sporoči mi tvojo izvirnost.

ŠPO

Nogomet: vodenje žoge

V naslednjih dneh se boš pri ŠPO ukvarjal z nogometom. Če opravljaš naloge v stanovanju, si naredi žogo iz papirja in selotejpa.

Navodila:

  1. Tek 2 min (če ne moreš ven, lahko tečeš tudi v stanovanju in celo na mestu).
  1. Gimnastične vaje (kot si navajen iz šole – posebno pozornost nameni spodnjemu delu telesa).
  2. Vodenje žoge: žogo pri vodenju udarjamo zelo lahko, nežno. Ne brcamo je s prsti, ampak z notranjim ali zunanjim delom stopala.

Vodi žogo po prostoru pri tem pazi, da česa ne razbiješ.

MAT

Obseg kvadrata

Naučil si se, da je obseg vsota dolžin vseh stranic danega lika. V naslednji uri boš znal izračunati obseg kvadrata.

O kvadratu vemo, da ima vse stranice enako dolge.  Kako bomo torej izračunali njegov obseg?

  • Zapiši v zvezek:

Obseg kvadrata

Nariši kvadrat s stranico 3 cm.

Izračunaj njegov obseg.

Podatki:

a = 3 cm

o = ?

Obseg kvadrata izračunamo na dva načina:

o = a + a + a + a                                           ALI           o = 4· a

o = 3 cm + 3 cm + 3 cm + 3 cm                                o = 4 · 3 cm

o = 12 cm                                                           o = 12 cm

Odgovor: Obseg kvadrata meri 12 cm.

 

NALOGA:

Nariši kvadrat s stranico 45 mm.

Izračunaj obseg kvadrata.

Pošlji mi zapis naloge.

SLJ

Opis rastline

Včeraj si se seznanil z opisom rastline. Ponovno preberi besedilo o sivki, da boš lažje reševal naloge.

  1. Reši naloge v DZ str. 22 in 23. Dosledno upoštevaj navodila.
  2. Sam preveri uspešnost reševanja na spletu; f
  3. V zvezek prepiši:

Opis rastline

Opis rastline je besedilo, v katerem prikazujemo značilnost rastline . V opisu ne izražamo svojih doživetij in vrednotenja  (npr. všeč mi je, ker…, zelo lepo diši, je lepa…).

Rastline opisujemo tako, da povemo, oziroma napišemo:

– iz katerih delov je,

– kdaj cveti,

– kje raste,

– za kaj jo uporabljamo,

– v katero družino spada.

Paziti moramo na vrstni red opisovanja.

GOS

Zdrav duh v zdravem telesu

V teh dneh je še posebej pomembno da skrbimo za svoje zdravje.

  • Pozorno preberi besedilo v U str. 16 – 19. Oglej si tudi slikovno gradivo.
  • V zvezek zapiši miselni vzorec in se ga nauči:

OSEBNA HIGIENA                             ZDRAVA PREHRANA

– umivanje, tuširanje                                      – zajtrk

– umivanje zob                                              – raznovrstna hrana

 

Zdrav duh v zdravem telesu

 

SPANJE IN POČITEK                              GIBANJE

– 8 do 9 ur spanja                                          – telovadba

                                                                  – igre na svežem zraku

  • V zvezek odgovori še na naslednja vprašanja. Odgovarjaj v celih povedih!

 

Vprašanja za ponavljanje:

  1. Kdaj obiščeš zdravnika?
  2. Zakaj se cepiš?
  3. Kaj se zgodi,če si ne umivaš zob?
  4. Zakaj telo potrebuje hrano?
  5. Kaj so vitamini in minerali?
  6. Koliko ur dnevno potrebujemo za spanje in počitek?

 

 

 

NIT

Ločevanje snovi in raba različnih materialov

Kaj je snov in katere lastnosti imajo snovi, že veš.

Danes boš spoznal kako ločujemo snovi in zakaj npr. kladivo ni iz stiropora…

  1. Na spletni povezavi https://www.radovednih-pet.si/vsebine/rp5-nit-sdz-osn/# pod naslovom »Ločevanje snovi«, klikni na znak in si oglej posnetka.

 

  1. Na isti povezavi klikni na naslednjo stran (desno). Pod naslovom “Raba različnih materialov”

klikni na znak  in si oglej posnetek.

 

  1. Koliko vprašanj se ti roji po glavi, kaj bi vse rad vprašal, kaj si novega ugotovil, spoznal, kaj te je presenetilo, kaj si že vedel…?

V zvezek za NIT napiši naslov: Lastnosti materialov določajo njihovo uporabo

Napiši vsaj pet primerov, kako bi iz neustreznih materialov izdelali preprosto orodje (npr. kladivo iz stiropora).

  1. Sporoči mi tvojo izvirnost.

ŠPO

NOGOMET: VODENJE ŽOGE

V naslednjih dneh se boš pri ŠPO ukvarjal z nogometom. Če nimaš žoge, si jo lahko narediš iz papirja in selotejpa.

Navodila:

  • Tek 2 min (če ne moreš ven, lahko tečeš tudi v stanovanju in celo na mestu).
  • Gimnastične vaje (kot si navajen iz šole – posebno pozornost nameni spodnjemu delu telesa).
  • Vodenje žoge: žogo pri vodenju udarjamo zelo lahko. Ne brcamo je s prsti, ampak z notranjim ali zunanjim delom stopala.
  • Vodi žogo po prostoru pri tem pazi, da česa ne razbiješ.

Danes bo pa kar veliko pisanja, kajne? Vem da boste zmogli, saj »imamo pouk« do 13:30.

GOS

Kako ostati zdrav?

V zadnjih urah si že spoznal pomen osnovnih ali fizičnih potreb za naše življenje, ki vplivajo na zdravje ljudi. Danes boš spoznal, kako lahko ti vplivaš na izpolnitev teh potreb in poskrbiš za svoje zdravje.

  1. V učbeniku na strain 16- 21 si pazljivo preberi in oglej fotografije.
  2. V zvezek napiši naslov: Kako ostati zdrav? , prepiši vprašanja in nanje odgovori.
  3. Kdaj obiščeš zdravnika?
  4. Zakaj in kako se moraš redno umivati?
  5. Kako lahko hrana vpliva na tvoje zdravje?
  6. Zakaj tvoje telo potrebuje hrano?
  7. Gašper si velikokrat ne umije zob. Kaj se mu lahko zgodi?
  8. Zakaj moraš telovadit?
  9. Zakaj potrebuješ spanje in počitek?
  10. Koliko ur dnevno potrebuješ za spanje in počitek?
  11. Ali poznaš telefonske številke, na katere lahko pokličeš v stiski? Zapiši vsaj eno številko.

 

  1. Tvoj zapis fotografiraj in mi ga pošlji.

 

Tedenska dejavnost:  Zapisuj v zvezek.

Sedem dni zapisuj, koliko časa porabiš za spanje in počitek. Ali spiš vse dni v tednu enako dolgo?  Vsak dan boš izpolnjeval preglednico. Po sedmih dneh pa prikaži rezultate s stolpičnim diagramom.

Dan čas počitka in spanja(zaokroži na polno uro ali pol; npr. 7 ali 7,5)
četrtek, 2.4.  
petek, 3.4.  
sobota, 4.4.  
nedelja, 5.4.  
ponedeljek, 6.4.  
torek,7.4.  
sreda,8.4.  

                                          TJA

  1. Oglej si uvodno pesem: https://www.youtube.com/watch?v=nddRGDEKxA0

Si se spomnil/a, kaj si delal v torek?

 

  1. Sedaj v zvezek napiši, kaj od vseh hobijev, ki so našteti v tvojem zvezku in ki si jih videl oz. slišal v pesmih so všeč tebi, kaj obožuješ, kaj ti ni všeč in kaj sovražiš. Povedi v oklepaju so samo primeri in jih ni potrebno prepisati. Če slučajno ničesar ne sovražiš, ni potrebno ničesar napisati, le črtico (/) narediš.

 

I like _______________________________ (npr. I like dancing.)

I love ______________________________ (npr. I love reading books.)

I don’t like __________________________ (npr. I don’t like playing cards.)

I hate ______________________________ (npr. I hate skipping.)

 

 

  1. UČ 44/1: v UČ, na str. 44, skrajno levo je še nekaj hobijev. V zvezek napiši katera dva od teh sta ti všeč in katera dva (ali eden) ne.

 

I like playing board games and skipping.

I don’t like doing exercises or playing golf.

 

  1. Prepiši v zvezek. Nato na naslednja vprašanja odgovori zase z Yes, I do ali No, I don’t. Vprašanja lahko natisneš ali prepišeš in nanje nato odgovoriš.

 

Do you like playing volleyball?

Yes, I do.                                                   No, I don’t.

  • Do you like taking photos? ____Yes, I do.__________________
  • Do you like talking to friends? ___________________________
  • Do you like playing Frisbee? ____________________________
  • Do you like playing board games? _______________________
  • Do you like playing golf? _______________________________
  • Do you like doing exercises? ____________________________
  • Do you like skipping? _________________________________
  • Do you like playing cards? _____________________________

 

NEMŠČINA (NIP)

Navodila za delo:
V prilogi ti pošiljam PowerPoint predstavitev osnovne hrane. Napiši naslov: DAS ESSEN (hrana). Tvoja naloga je, da v zvezek narišeš in zraven napišeš vsako besedo TRIKRAT. >>>Das Essen
Pravilno prepiši besede.
Nato vadi branje zapisanih besed.
Danes mi ne rabiš NIČESAR pošiljati.

ŠPORT (NIP)

Glede na to, da bo jutri lep dan, vam predlagam, da se v okvirju NIP ŠPORT odpravite na izlet v bližnji gozd. Svoj sprehod po gozdu si lahko popestrite na različne načine . Ideja je vaša. Če vam pa zmanjkuje idej, si  oglejte spodnji filmček o tem, kako si je sprehod popestril eden od učiteljev športa z druge šole. Primerno se obujte, in na sprehod se odpravite sami ali z člani družine. Pa veliko užitkov na svežem zraku.

Vaš učitelj Dragan

https://www.youtube.com/watch?v=TOs2iyOTH0M

(Skupno 36 obiskov, današnjih obiskov 1)