4. A 4. B

ŠPORT

Cilji:

Učenec razvija hitrost, odrivno moč, sposobnost hitrega reagiranja ter pridobiva  izkušnje v hitrih tekih in skokih.

Tema: Skakalni poligon

Navodilo za delo:

Lahkotno teci 3 minute na različne načine – hopsanje, nizki in visoki skiping, tek naprej in nazaj, stransko…

Če je lepo vreme, si lahko poligon narediš zunaj, sicer si ga naredi v stanovanju:

  • Teci do ovire (npr. do hloda v naravi ali nižjega stola v stanovanju), ki jo preskočiš z enonožnim odrivom.
  • Teci do ovire in jo preskoči sonožno.
  • Teci do ovire, skoči nanjo in z nje seskoči sonožno. Pazi na mehak doskok.
  • Napni si vrvico in jo večkrat preskoči sonožno. Spreminjaj višino vrvice. Do katere višine ti bo uspelo?
  • Ideje: V naravi lahko poskakuješ iz kamna na kamen, od storža do storža, s štora na štor, preskakuješ hlode z enonožnim ali sonožnim odrivom, skočiš na štor, skočiš sonožno z njega…

Bodi pozoren na varnost, da ne pride do poškodbe.

Glede na to, da je danes zunaj prava zimska idila, pa lahko namesto skakalnega poligona uživaš kar na snegu. Pomembno je le, da se gibaš vsaj 45 minut.

ŠPORT

Skakalni poligon

Učenec:

  • razvija hitrost, odrivno moč, sposobnost hitrega reagiranja ter pridobiva izkušnje v hitrih tekih in skokih.
  1. Lahkotno teci 3 minute na različne načine – hopsanje, nizki in visoki skiping, tek naprej in nazaj, stransko…
  1. Če je vreme primerno, si lahko poligon narediš zunaj, sicer si ga naredi v stanovanju:
  • Teci do ovire (npr. do hloda v naravi ali nižjega stola v stanovanju), ki jo preskočiš z enonožnim odrivom.
  • Teci do ovire in jo preskoči sonožno.
  • Teci do ovire, skoči nanjo in z nje seskoči sonožno. Pazi na mehak doskok.
  • Napni si vrvico in jo večkrat preskoči sonožno. Spreminjaj višino vrvice. Do katere višine ti bo uspelo?

Ideje:

V naravi lahko poskakuješ iz kamna na kamen, od storža do storža, s štora na štor, preskakuješ hlode z enonožnim ali sonožnim odrivom, skočiš na štor, skočiš sonožno z njega…

Bodi pozoren na varnost, da ne pride do poškodbe.

Glede na to, da je te dni zunaj prava zimska idila, lahko namesto skakalnega poligona uživaš kar na snegu. Pomembno je le, da se gibaš vsaj 45 minut.

SLOVENŠČINA

Cilji:

Učenec spozna strategije za pripravo na govorni nastop. Pripravi računalniško predstavitev, kartončke ali plakat za pomoč pri predstavitvi poklica. Vadi govorni nastop ob izdelanih pripomočkih.

Tema:  Kako predstavimo svoje poklicne načrte?

Navodilo za delo:

Če še nisi dokončal plakata, miselnega vzorca, kartončkov ali računalniške predstavitve za opis poklica, je zdaj čas, da to dokončaš.

Ko imaš pripomočke za predstavitev končane, večkrat povadi svoj govorni nastop.

Pozoren bodi na to, da:

  • boš govoril čim bolj naravno (brez treme, sproščeno, samostojno)
  • boš uporabljal knjižni jezik (pravilne slovenske besede)
  • boš govoril čim bolj tekoče (brez presledkov), razločno in primerno glasno,
  • boš pazil na vrstni red (ne preskakuj iz ene teme na drugo)
  • boš gledal »namišljene« poslušalce (ne glej ves čas svojega plakata, kartončkov ali računalniško predstavitev)
  • se besede ne bodo ponavljale
  • bo tvoj govorni nastop trajal najmanj 5 minut.

Ta govorni nastop bo v prihodnje tudi ocenjen, zato se še posebej potrudi. Povadi večkrat, enkrat ne bo dovolj. Bolj zabavno bo, če boš vadil-a pred ogledalom.

SLOVENŠČINA

Kako se pripravimo na govorni nastop

Učenci:

  • Spoznajo strategije, kako se pripravijo na govorni nastop.
  • Vedo, da je potrebno pri govornem nastopanju uporabljati knjižni jezik.
  • Spoznajo značilnosti računalniške predstavitve.
  • Razvijajo digitalno pismenost.
  • Razvijajo kritičnost do sporazumevanja drugih ljudi.
  • Razvijajo ustvarjalnost.
  • Utemeljujejo svoje mnenje.
  • Uporabijo znanja v vsakdanjem življenju.
  1. Naprej preglej rešitve včerajšnjega dela (SDZ 2, str. 59 in 61).

  1. Danes gre pa zares.

Pripravil-a se boš na govorni nastop.

V veliko pomoč ti je lahko besedilo na strani 62.

  1. Za pripravo govornega nastopa imaš čas do ponedeljka. Besedilo zapiši na računalnik, da mi ga boš lahko poslal-a po mailu.
  1. Govorni nastop mora trajati od 3 do 5 minut, zato o svojem poklicu zberi dovolj podatkov.
  1. Za predstavitev v šoli si pripravi plakat, kartončke, powerpoint predstavitev… Izbira je tvoja.

Zapis predstavitve tvojega poklica mi torej pošlji do ponedeljka, 30. 3. 2020 na moj mail.

Pregledala ti ga bom in ti svetovala, če boš moral-a še kaj spremeniti ali pa odobrila, da začneš pripravljati pripomočke za predstavitev (plakat, kartončke, računalniško predstavitev…)

  1. Prilagam ti povezavo do spletne strani, ki ti je lahko v pomoč.

https://www.youtube.com/watch?v=U2hueCNM5E4

Pripomočke za predstavitev (plakat, kartončke, računalniško predstavitev…) boš začel-a pripravljati naslednji teden.

MATEMATIKA

Cilji:

Učenec utrjuje znanje – pisno sešteva in odšteva naravna števila do 10 000, uporabi računske operacije pri reševanju matematičnih problemov.

Tema: Ponavljamo in utrjujemo

Navodilo za delo:

Reši naloge v delovnem zvezku, 4. del na straneh 67 in 69.

Ko naloge rešiš, si jih preglej s pomočjo rešitev.

MATEMATIKA

Pisno deljenje – besedilne naloge

Učenci:

  • Utrjujejo pisno deljenje. Pisno delijo z enomestnim številom in napravijo preizkus (tudi z ostankom).
  • Pisno delijo z večkratniki števila 10 (brez ostanka).
  • Poimenujejo člene posameznih računskih operacij.
  • Uporabijo računske operacije pri reševanju besedilnih nalog.
  • Delijo z ostankom (v okviru poštevanke).
  • Pisno delijo z enomestnim številom v množici naravnih števil do 1000.
  • Rešijo problem, ki zahteva zbiranje in urejanje podatkov, njihovo predstavitev ter branje in interpretacijo.
  • Sistematično rešujejo probleme (branje besedila, analiza podatkov, kritično vrednotenje rešitev, oblikovanje odgovorov).

 

Reši SDZ 3 stran 80 in stran 83.

DRUŽBA

Cilji:

Učenec se seznani z nekaterimi pojmi, tujkami. Ve, kako lahko ravna ob nastali situaciji. Se zaveda medsebojne odvisnosti in pomembnosti, da se vsi držimo predpisanega. Razvija socialne kompetence.

Tema: Tudi mi lahko sodelujemo v zgodbi o koronavirusu

Navodila:

Prejšnjo uro družbe (v sredo) si narisal-a model virusa in na črte napisal-a ključne besede. Danes miselni vzorec dopolni s pomembnimi podatki.

Pomembne podatke najdeš v besedilu, ki si ga prebral-a, lahko pa dodaš še kaj, saj je informacij v medijih zelo veliko. Če se ti zdi kaj posebej pomembno in zanimivo, lahko dodaš v miselni vzorec.

DRUŽBA

Tudi mi lahko sodelujemo – boj proti virusu

Učenci:

  • Se seznanijo z nekaterimi pojmi, tujkami
  • Vedo, kako lahko ravnajo.
  • Se zavedajo medsebojne odvisnosti in pomembnosti, da se vsi držimo predpisanega.
  • Razvijajo socialne kompetence.

 

  1. Prejšnjo uro (v sredo) smo narisali model virusa in na črte napisali ključne besede. Danes miselni vzorec dopolni s pomembnimi podatki.

 

Pomembne podatke najdeš v besedilu, ki si ga prebral-a, lahko pa dodaš še kaj, saj je informacij v medijih zelo veliko. Če se ti zdi kaj posebej pomembno in zanimivo, lahko dodaš v miselni vzorec.

ŠPORT (NIP)

Za učence Neobveznega izbirnega predmeta ŠPORT vam danes pošiljam svojo priredbo igre Kače in lestve. Malo športno sem jo “obarvala” 🙂 Upam, da bo otrokom všeč, če se vam zdi ok, jo pa mogoče porabite še za kakšno uro ŠPO, da pride še do ostalih vaših učencev.

Problem je sicer, da jo je potrebno sprintati, pa ne vem, če imajo vsi to možnost. Mogoče pripišete, da se naj poigrajo tisti, ki si jo bodo lahko pripravili. Potrebno je sprintati dva lista in ju zlepiti. Predloga zanjo kot je v “originalu”, je prevelika za printanje, saj sem jo narisala na karton.

Če je še kakšno vprašanje, pripomba, pa kar javite.

Želim vam lep in sproščujoč vikend!

Pravila za igro KAČE IN LESTVE  

NEMŠČINA (NIP)

Navodilo za delo:

Zaključujemo dve veliki poglavji, to sta: SCHULE und SPIELSACHEN. >>> SCHULE UND SPIELSACHEN, 27. 3. 2020

Tvoja naloga danes je, da rešiš učni list (priloga). List si natisni, reši in prilepi v zvezek.

Če nimaš možnosti tiskanja, v zvezek zapiši naslov, ki je na učnem listu in napiši samo rešitve v zvezek. Mojih navodil ne rabiš prepisovati. Zapiši številko naloge in kar naloga zahteva. Pomagaj si z zvezkom. Natančno si preberi navodila.

Rešen list mi pošlji v pregled do torka, 31. 3. 2020.

(Skupno 22 obiskov, današnjih obiskov 1)