8. A 8. B

GUM

Prejšnji teden ste dobili ogled kviza Lepo je biti Mozart. Teh posnetkov je kar veliko za eno uro, zato si ta teden ogledate posnetke, ki si jih prejšnji teden niste.

Spodaj imate povezave do vseh posnetkov, izberite tiste, ki jih še niste videli J

https://www.youtube.com/watch?v=ddSK_SQI0xo&list=PL964613886CAB7663

https://www.youtube.com/watch?v=quIBrqe9C0Q&list=PL964613886CAB7663&index=2

https://www.youtube.com/watch?v=bcJS7-OpSXs&list=PL964613886CAB7663&index=3

https://www.youtube.com/watch?v=_7GEfODpQcY&list=PL964613886CAB7663&index=4

https://www.youtube.com/watch?v=Z4ZGSBJRX04&list=PL964613886CAB7663&index=5

https://www.youtube.com/watch?v=fc5b-cKJnCA&list=PL964613886CAB7663&index=6

https://www.youtube.com/watch?v=BfSNiI2OQ4g&list=PL964613886CAB7663&index=7

https://www.youtube.com/watch?v=Wq2HoGiay-Y&list=PL964613886CAB7663&index=8

 ŠPORT (DEKLICE)

Osmošolke,

zaradi vaših dni dejavnosti, ste v primerjavi z ostalimi malo v zaostanku z urami športne oziroma joge. Vendar je marsikatera napisala, da so ji vaje všeč, zato predvidevam, da z njimi nimate težav in da se lahko lotite tudi malo bolj zahtevne vadbe.

V jutrišnji uri se boste spoznale s “Pozdravom soncu”, eno najbolj znanih jogijskih vaj.  vaje_gibljivost_pozdrav_soncu, potek dela

V priponki imate vaje, ki sestavljajo Pozdrav soncu. Pod vsako od njih je opis izvedbe. V priponki je tudi fotografija končne izvedbe, oziroma krog, ki povezuje vse vaje Pozdrava soncu.

Preden se lotite vadbe, si preberite členek v prvi povezavi:

https://ajurjoga.si/pozdrav-soncu/

Zdaj, ko veste, kaj Pozdrav soncu je in čemu je namenjen, vas v drugi povezavi čaka še tista končna izvedba. Če ne bo šlo ob jutrih, ga naredite čez dan ali zvečer. Kdaj je čas najbolj primeren, pa tako pove ime, kajne? 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=ERcYpPfuDnU&fbclid=IwAR23BPXKji77x9CTUu-lfGl87kBvq2O0qZ1zXFMVkOeFktTbpH-4jdwToVM

P.s.

  • V priponki je tudi Dnevnik športnih aktivnosti 9 (tabela za ta teden). Manjka mi še veliko vaših tabel za prejšnji teden :-/ >>> Dnevnik športnih aktivnosti9
  • Ne pozabite naloge za oceno (mail ste dobile tiste, ki še nimate ocene v drugem polletju)

Uspešno vadbo!
Učiteljica Petra

DEČKI

Jutrišnjo uro športa  bomo namenili ponovitvi in vadbi VISOKEGA in NIZKEGA štarta. Na spodnji povezavi si poiščite  teoretične informacije in razlago izvedbe štartov. Dobro si preberite razlago in preglejte fotografije. Nato se  dobro ogrejte z 10 minutnim lahkotnim tekom, naredite gimnastične vaje in šolo teka. Nato pa naredite 5x 50 metrov teka z visokim štartom in 5x 20 metrov teka z nizkim štartom. Če imate brata ali sestro, jih prosite da vam dajo znak za štart. Pri visokem štartu sta povelji pozor in zdaj. Pri nizkem pa pripravljeni, pozor , zdaj. Visok štart uporabljamo za teke daljše od 400 metrov, nizek štart pa za teke do 400m
Po vadbi popijte dovolj tekočine..Lep pozdrav Dragan.

FIZIKA 8.a

Tema: ANALIZA OCENJEVANJA ZNANJA
Se vidimo v živo ob 10.30.
Meeting ID in geslo dobite na mail 10 minut pred začetkom.

FIZIKA 8.b

Tema: ANALIZA OCENJEVANJA ZNANJA
Se vidimo v živo ob 12.00.
Meeting ID in geslo dobite na mail 10 minut pred začetkom.

KEM 8. a

Naslov: Izdelava modela molekule, izvedba eksperimenta (nadaljevanje dela)

Danes nadaljujete z delom ( glej navodila 15. 5. 2020 – prejšnja ura).

Upoštevajte kriterije za izdelavo modelov (glej navodila), ker so to tudi kriteriji za ocenjevanje.

Vse posnetke SKUPAJ pošljite na moj mail v petek, 22. 5. 2020 (do 14. ure). Prepozno oddanih izdelkov na bom upoštevala in bo ocena temu primerna.

Postopoma bom vaše izdelke pregledala in vsakega po mailu obvestila o uspešnosti in oceni.

Veliko zabave in uspešno delo vam želim.

 

BIO 8. b

Naslov: ČUTILA

Pri delu uporabi učbenik BIO 8 na str. 85 in polovica str. 86 ter delovni zvezek str. 64.

Moja razlaga (prepiši v zvezek):

Čutila nam omogočajo zaznavanje različnih dražljajev iz okolja s pomočjo čutilnih celic ali receptorjev ter tako prispevajo tudi k varovanju telesa.

Glede na vrsto dražljajev, ki jih zaznavajo, jih razvrščamo v 3 skupine: mehanoreceptorji, fotoreceptorji in kemoreceptorji (PREPIŠI TABELO učb. str. 85).

Podnaslov: Čutilo za vid – oko (zgradba očesa)

S pomočjo slik in besedila v učb. str. 85 in 86 izpolni 1. nalogo v DZ str. 64. Tako boš spoznal posamezne gradbene dele očesa in naloge, ki jih opravljajo. Precej znanja o očesu imaš že od NAR 7 in boš to le malo nadgradil.

V pregled mi pošlji le posnetek skice očesa iz DZ z vidnimi številčnimi oznakam delov očesa do srede, 21. 5. (10. ura).

Če potrebuješ kakšen nasvet, piši na moj mail.

Uspešno delo ti želim.

ZGO:
VIDEOURA
Ogledajo si filmčke o letu 1848:
ZGO:
VIDEOURA
Ogledajo si filmčke o letu 1848:

 MATEMATIKA

1. SKUPINA

Utrjevanje

Cilj:

-uporabljati Pitagorov v pravokotnem trikotniku, enakokrakem trikotniku in pravokotniku.

  1. V zvezek zapiši naslov KOLIKO ZNAM? – A del.

Odpri zbirko nalog 2 na strani 170 in reši vse naloge pri Koliko znam?

  1. Ko končaš, si sam preveri rešitve. Če katere naloge ne znaš, sporoči.

2. SKUPINA

Danes boste utrjevali uporabo Pitagorovega izreka v rombu.

Rešite naloge: Učbenik, str. 192, nal. 1 abč, 2, 3, pomagajte si z zapiski včerajšnje ure.

Rešitve nalog oddate do 20. 5. do 20.00.

Če boste imeli kakšna vprašanja, mi jih pošljite.

3. SKUPINA

  1. Učenci se prijavite na moje srečanje preko aplikacije Zoom.

Srečanje bo ob 10.00.

  1. V primeru, da bodo težave pri vzpostavitvi srečanja na daljavo, prilagam tale navodila:
  2. Naslov: Pitagorov izrek v deltoidu
  3. Narišite skico in formule v učbeniku, str. 191, desni del strani.
  4. Prepišite in rešite U, str.192/ rešen primer 2
  5. Rešite U, str. 192/nal. 5a.

Rešitve naloge 5a ali fotografijo ter morebitna vprašanja pošljite na  lucija.korosec@guest.arnes.si  20.5. 2020 do osmih zvečer.  V polje Zadeva vpišite Ime Priimek 32dn 20.5.2020  (na primer Lucija Strmčnik 32dn 20.5.2020).

 

NI2

NAVODILA >>> KLIK

(Skupno 27 obiskov, današnjih obiskov 1)