LIKOVNA UMETNOST  2 uri – Grafika z naravo

Na travniku ali v gozdu naberi cvetoče in necvetoče rastline (regrat, trave, ivanjščice…). Rastline naj bodo večje. Rastline položi po celi površini belega lista. Z reklamnim papirjem prekrij list z rastlinami. Vzemi VALJAR in z njim večkrat krepko povaljaj po listih (VEČKRAT). Privzdigni reklamni papir, odstrani rastline. Dobil si odtis travniških, gozdnih rastlin – opazuj naravne barve odtisov.

Primer:

 

MATEMATIKA  –  Računam od 10 do 20 (odštevam)

Zopet na dvajsetičku nastavijo v prvo vrstico 10 rdečih krožcev in v drugo vrstico 3 modre krožce. Koliko je vseh krožcev? (13)

Odvzamejo naj vse rdeče krožce. Koliko krožcev ste odvzeli? (10)

Koliko krožcev je ostalo? (3) S kartončki nastavijo račun odštevanja in ga izračunajo. Naredimo nekaj primerov z dvajsetičkom.

Eno izmed nastavljenih situacij narišejo v zvezek, rdeče krožce prečrtajo – z desne na levo v prvi vrsti. Napišejo račun. Npr.:

Nato sledi ogled primera in reševanje nalog v DZ MAT na str. 28, 29.

 

SLOVENŠČINA – Opismenjevanje – velika tiskana črka B

Učenci naštevajo besede, ki se začnejo na glas B. V deželi Lilibi bodo pogledali, kako se zapiše črka B.

Po ogledu pišejo črko B v zvezek (SLJ), eno vrsto čez dva prostorčka, dve vrsti črk čez en prostorček.

Sledi delo v DZO (delovni zvezek s črkami) str. 50.

Pri zgornjih sličicah na obeh straneh pobarvajo okence z rumeno, kjer slišijo glas B. Tisti, ki znajo sami, s svinčnikom zapišejo besede. Vsi rešijo in preberejo stran 50. Vsi preberejo še besedilo z zvezdico in rešijo še str. 51.

Vsak dan vadite branje. Ne pozabite na pisanje besed v DZ na prejšnjih straneh (nekatere besede znate sedaj že zapisati) in na reševanje nalog, ki jih še niste in jih zdaj morda že znate.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA – Skačem, tečem…

Ob sliki se pogovarjamo, kaj delajo otroci na igrišču. Kako se otroci gibljejo, kako se imenuje gibanje, katere dele telesa mora premikati. (povečajte si sliki)

 

 

 

(Skupno 90 obiskov, današnjih obiskov 1)