LUM-SLJ

ARHITEKTURA

Oblikovanje notranjega prostora

CILJI:

LUM

·         Razvijajo motorične spretnosti pri delu z različnimi materiali in orodji.

·         Razvijajo svojo ustvarjalnost.

·         Vrednotijo svoj izdelek in ga izboljšujejo.

SLJ:

·         Berejo kratko besedilo in utrjujejo bralno tehniko

·         Odgovorijo na vprašanja o Tilnu in njegovi sobi.

AKTIVNOST:

ü  Izdelal boš sobo za Tilna.

Potrebuješ odpadno embalažo (škatla-prostor, ki ga opremljaš), karton, papir, škarje, lepilo, barvice.

Uporabi domišljijo in  lastno ustvarjalnost za urejanje notranjega prostora

 

ü  Odgovore na vprašanja zapiši v zvezek. Odgovarjaj v celih povedih in upoštevaj kriterije zapisa.

ü  Ovrednoti svoj zapis s semaforčkom. Potrudi se, saj zmoreš.

UTRJEVANJE ZNANJA

Neznani člen

 

CILJI:

o   Sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 20.

o   Zna poiskati neznani člen.

AKTIVNOSTI:

ü  Reši besedilne naloge. (priloga)

Pomagaj si z izdelanim pripomočkom. (Preveriš, če že poznaš postopek)

 

ZANIMIVO, IZZIVi:

https://interaktivne-vaje.si/

KENGURUJČEK VAJE: https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=8821

MOJA MATEMATIKA

DEŽELA LILIBI  :  https://www.lilibi.si/

CKZ Koroška:

https://krepimozdravje.si/

 

 

 

SAMOVREDNOTENJE

Vrednotimo svoje aktivnosti s semaforčkom ali zapisom povedi.

Zvezek nam služi kot dnevnik tekočega dela.

Razmišljamo o uspešnosti, morebitnih izboljšavah, SE ZNAMO POHVALITI in iščemo rešitve za izboljšave.

 

NALOGE REŠI V ZVEZEK.

Besedila NI potrebno prepisovati.

Potrebno je zapisati pomožni račun, ki te pripelje do rešitve.

  1. V AVTOBUSU SE JE PELJALO 17 POTNIKOV. NA POSTAJI JE NEKAJ POTNIKOV IZSTOPILO. V AVTOBUSU JE OSTALO 9 POTNIKOV.

KOLIKO POTNIKOV JE IZSTOPILO?

R: 17-__=9       17-9=

O:

  1. GLEDALCI SO NA ROKOMETNI TEKMI VIDELI 14 GOLOV.

KOLIKO GOLOV JE DALA PRVA EKIPA, ČE JE DRUGA EKIPA DALA 8 GOLOV?

R:   __+8=14    ______

O:

  1. MAMA JE SPEKLA NEKAJ PALAČINK. MATEJ JE POJEDEL 5 PALAČINK. OSTALO JE ŠE 7 PALAČINK.

KOLIKO PALAČINK JE SPEKLA MAMA?

R: __-5=7     _______

O:

  1. V RAZREDU JE 19 UČENCEV. 5 UČENCEV JE ŽE NAPISALO DOMAČO NALOGO.

KOLIKO UČENCEV MORA ŠE NAPISATI DOMAČO NALOGO?

R: 5-__=19   __________

O:

————————————————————————————————-

  • JAN IN ŽAN IMATA SKUPAJ15 SLIČIC. VSAK OD NJIJU IMA VEČ KOT 6 SLIČIC.

KOLIKO SLIČIC IMA VSAK? POIŠČI VSE MOŽNE REŠITVE.

ODGOVORI NA VPRAŠANJA:

(kriteriji zapisa: oblika, velika začetnica, ločilo, pravilnost, brez popravkov)

  • Kako se piše Tilen?
  • Koliko je star?
  • Kje živi?
  • Kakšne so njegove oči?
  • Kje ima materino znamenje?
  • Kako je Tilen oblečen?
  • Kaj si potreboval/a za izdelavo sobice?
  • Ali ti je pri delu kdo pomagal?
  • Kako si zadovoljen/na z izdelavo? Ali bi kaj spremenil/a?
(Skupno 119 obiskov, današnjih obiskov 1)