SPOZNAVANJE OKOLJA

Opazujem rast kreše; Kako raste fižol?

Včeraj so si učenci ogledali različna semena, danes jih lahko še med seboj primerjajo in povedo, v čem so si semena podobna, v čem se razlikujejo (barva, oblika, velikost…).

Kot učenci v učbeniku, boste danes pripravili in uredili svoj mini vrtiček.

Potrebujete 3 cvetlične lončke ali jogurtove lončke, 3 vrste različnih semen (npr. korenje, solato, peteršilj, rožice… kar imate doma), zemljo z vrta ali krtin. Napolni lončke z zemljo in vsej semena. Lončke postavi na svetlo, toplo okensko polico. Zmerno zalivaj. Opazuj, kaj se bo dogajalo, katero seme bo prvo vzklilo. Malo drugače pa si posadi fižol, glej prilogo. Tu boš lahko zelo dobro opazoval rast rastline.

Pri sajenju upoštevaj vrančkova navodila:

Iz vrečk semen, katerih mamica ne potrebuje več, si lahko napraviš plakat: SEJALI SMO.

Mami in atiju povej, kaj vse potrebuje seme in nato rastlina, da vzklije in raste? (svetlobo, toploto, vodo, zemljo in svoj prostor) >>> KALJENJE FIŽOLA

 

SLOVENŠČINA

Velika tiskana črka R

Učenci naštevajo besede, ki se začnejo na glas R. V deželi Lilibi bodo pogledali, kako se zapiše črka R (najdete jo takole: Dežela Lilibi  nato – šolska ulica 1-2 – slovenščina – Dežela ABC – Tiskane črke – črka R – Poglej, kako napišem to črko).

Po ogledu pišejo črko R v zvezek (SLJ), eno vrsto čez dva prostorčka, dve vrsti črk čez en prostorček.

Nato iščejo besede s črko R na sredini (jih narišejo v zvezek) in besede s črko R na koncu (jih tudi narišejo v zvezek). Lahko jih tudi napišejo.

Sledi delo v DZO (delovni zvezek s črkami) str. 32.

Pri zgornjih sličicah pobarvajo okence z rumeno, kjer slišijo glas R. Tisti, ki znajo sami, s svinčnikom zapišejo besede. Vsi rešijo in preberejo stran 32 in vsi preberejo še besedilo z zvezdico. Vsi v zvezek za SLJ prepišejo besedilo označeno z zvezdico. Tisti, ki znajo že več, rešijo še str. 33 in dodatno prepišejo dopolnjene povedi zadnje naloge v zvezek.

Učenci naj vsak dan vadijo brat (iz tega DZ) in naj pogledajo strani nazaj, če že znajo kaj zapisati in to zapišejo samostojno, česar še niso rešili do sedaj (ne znajo še vsega, zato delajo postopno).

 

ŠPORT 

Podaja žoge z obema rokama

Učenci naj počasi tečejo okoli hiše, postopoma tečejo hitreje, vmes hodijo in zopet tečejo s pospeševanjem (npr. 5x okoli hiše). Napravijo nekaj gimnastičnih vaj. Poiščejo si žogo in jo staršu podajajo od spodaj z obema rokama.

Učenci mečejo žogo v zrak in jo lovijo, pri tem lahko izvajajo različne naloge:

poklekni, vrzi žogo v zrak, hitro vstani in ujemi žogo;

vrzi žogo, naredi pol obrata, ujemi žogo;

vrzi žogo, ploskni, ujemi žogo; poskusi ploskniti večkrat – dvakrat, trikrat …;

vrzi žogo, pusti, da žoga pade na tla, ko se odbije, jo ujemi;

enako kot zgoraj, pri tem še ploskni ali naredi obrat;

vrzi in ujemi žogo, pri tem pa hodi na mestu, teci na mestu, skači na mestu;

vrzi in ujemi žogo med počasno hojo, hitrejšo hojo, tekom …

Učenci mečejo žogo ob zid in jo lovijo, ko se odbije od tal.

 

ANGLEŠČINA

Tema: Štejemo: koliko je predmetov

Cilji: ponovitev besedišča za barve in števila

Pozdravna pesmica:

Učenci sami zapojejo pesmico:

1,2,3, 4…10..Hello, Hello, it’ s so nice to say…hello, hello and have a nice day!

 PESMICA: SEVEN STEPS

Ob pesmici zapleši in povabi koga od družinskih članov, da se ti pridruži.

PESMICA: 10 LITTLE DINOSAURS

Pesmico poslušaj.

POIMENUJ ŠTEVILA

V zvezku nariši števila od 1 do 10. Vsako število naj bo druge barve.

Števila poskusi poimenovati. Poimenuj tudi barvo.

Interaktivna vaja: števila

Poslušaj in klikni na ustrezno številko.

Interaktivna vaja: POŠČI POT      

Poslušaj in klikni na ustrezno barvo, da najdeš pot.

Napiši mi katero besedico NAJTEŽJE in katero NAJLAŽJE prepoznaš.

Poskusi najti še kakšno pesmico o številih.

1.b       GLASBA

Pojemo , rajamo

Učenci pregledajo zvezek za GUM in prepevajo pesmice, ki smo se jih letos učili. Če kakšne še ne znajo dobro ali se ne spomnijo melodije, jo najdete v Deželi Lilibi. Ob petju se naj tudi gibajo – plešejo.

Nato se naučite:

Ljudska, Izštevanka: EN KOVAČ

EN KOVAČ KONJA KUJE,

KOL’KO ŽEBLJEV POTREBUJE?

EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI!

EN KOVAČ KONJA MILI,

KOL’KO KRAT TE NAJ NAMILI?

EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI!

EN KOVAČ KONJA ČEŠE,

KOL’KO KRAT NAJ TE POČEŠE?

EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI!

EN KOVAČ KONJA BOŽA,

KOL’KO KRAT NAJ TE POBOŽA?

EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI!

 

  • GLASBENI (ritmični del):
Z dvema žlicama udarjaš na »En, dva tri«

V steklen kozarec daš male žličke in rahlo treseš. Ob igranju izgovarjaš besedilo:

En kovač konja kuje,

kolko žebljev potrebuje?

___  ___  ___, – tu igraš na žlici

Pa povej število ti!

 

 

 

 

  • GIBALNI DEL

EN KOVAČ KONJA KUJE,

KOLKO ŽEBLJEV POTREBUJE?

EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI!

»Kovač« ves čas izštevanja rahlo udarja »konja« po hrbtu
KONJ: »Tri« »Konj« dvigne eno okončino. »Kovač trikrat udari po «kopitu«.

EN KOVAČ KONJA MILI,

KOLKO KRAT TE NAJ NAMILI?

EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI!

»Kovač« ves čas izštevanja rahlo udarja »konja« po hrbtu
KONJ: »Tri« »Konj« miruje. »Kovač« trikrat z dlanmi zaokroži po njegovem hrbtu.

EN KOVAČ KONJA ČEŠE,

KOLKO KRAT NAJ TE POČEŠE?

EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI!

»Kovač« ves čas izštevanja rahlo udarja »konja« po hrbtu
KONJ: »Tri« »Konj« miruje. »Kovač« ga počeše s prsti po »grivi«(po laseh).

EN KOVAČ KONJA BOŽA,

KOLKO KRAT NAJ TE POBOŽA?

EN, DVA, TRI, PA POVEJ ŠTEVILO TI!

»Kovač« ves čas izštevanja rahlo udarja »konja« po hrbtu
KONJ: »Tri« »Konj« miruje. »Kovač« ga poboža z dlanjo po hrbtu.

Vir: Gordana Schmidt, Darinka Bole, Gibalne igre s petjem, Bansi; PF Ljubljana, Oddelek za predšolsko vzgojo

 

  • PROSTORSKA RAZDELITEV: Gibamo se v parih. Otrok, ki stoji na vseh štirih predstavlja »konja«, drugi, ki kleči ob njem pa »kovača«. Konj stoji pri miru.

 

 

 

(Skupno 16 obiskov, današnjih obiskov 1)