LIKOVNA UMETNOST  2 uri – Poslikava papirnate nakupovalne vrečke

Učenci potrebujejo papirnato nakupovalno vrečko, barvni papir (ali reklame, stare koledarje, plakate…), škarje, lepilo. Najprej si naj zaščitijo mizo s časopisnim papirjem. Učenci naj povedo, s čim vse lahko slikamo? (Slikanje je izražanje z barvo, torej slikamo tudi takrat, ko lepimo barvne ploskve.)

Ker je za naravo pomembno, da se uporablja čimmanj plastičnih vrečk, si boste danes okrasili nakupovalno vrečko. Z barvnimi oblikami boste pripovedovali o naravi (npr. drevo, cvetoč travnik, ptica, riba…).

Najprej narežete največje ploskve, potem dodajajte manjše. Ploskve lepite na steno vrečke, drugo preko druge.

Če je nakupovalna vrečka v osnovi preveč pisana, jo starši poskusite obrniti (tam, ko je zlepljena jo daste narazen in obrnete), ali pa jo prelepite z večjim enobarvnim papirjem.

 

MATEMATIKA – Vadim in zbiram sončke

Najprej skupaj z učenci prelistajte DZ/MAT od strani 68 do strani 76 in se o nalogah pogovorite, kako so jih reševali. Sedaj pa sledi reševanje nalog od strani 77 do 79.  Z učenci si ogledate nalogo, preberete navodila, učenci pa jo nato samostojno rešijo. Opazili boste, pri katerih nalogah imajo še težave. V naslednjih dneh jim dajte kakšno podobno nalogo, da bodo vadili.

 

SLOVENŠČINA – Berem in pišem

Današnja ura je namenjena vaji branja (učenci naj vsak dan vadijo branje – prebirajo besede in povedi pri črkah, ki smo jih že spoznali, seveda pa lahko berejo tudi pravljice in zgodbice). V delovnem zvezku za opismenjevanje si najprej ogledajo strani 30 in 31. Vsi učenci preberejo in rešijo naloge na strani 30 in prepišejo povedi z druge naloge (kjer so iskali imena deklic). Tisti, ki zmorejo že več, rešijo še stran 31 in dodatno zapišejo še nekaj svojih povedi o maškarah (tri povedi). Vsi ostali se tudi lahko preizkusijo v branju na str. 31 – če kdo prebere sam, lahko to nalogo (pri tisti povedi, kjer je prebral) tudi reši.

SPOZNAVANJE OKOLJA – Pomlad, sejem in sadim

Z učenci se pogovorite in spomnite, kaj vse ste videli na opazovalnem sprehodu. (Kaj smo opazili pri rastlinah? Katere živali smo opazili? Katere živali so se prebudile iz zimskega spanja? Katere so se vrnile – se bodo iz južnih krajev? Kaj delajo ljudje na vrtu, na polju?)

Pogovor lahko nadaljujete na domačem vrtu ali njivi, če ste že sadili ali sejali. Če še niste, lahko nadaljujete ob pripravljenih semenih, ki jih nameravate sejati na vrtu. Učenci si naj semena ogledajo, kaj piše na sprednji strani vrečke in kaj na zadnji strani vrečke s semeni. Povedo naj, kaj sejemo in kaj sadimo.

Na sledečem UL s prstom pokažite, kaj bo zraslo iz semen.

Na koncu si oglejte v Deželi Lilibi učbenik za SPO (prvi zeleni na vrhu) na strani 55. Pogovorite se, kako se lahko rastline razmnožujejo.  Pri drugi nalogi pa naj povedo: Kaj delajo učenci? Kje in zakaj to delajo? Kako bodo skrbeli za rastline? Zakaj?

(Skupno 9 obiskov, današnjih obiskov 1)