ŠPO

 

Naravne oblike gibanja.

CILJI:

·         Sproščeno izvajajo naravne oblike gibanja.

·         Zadovoljijo potrebo po gibanju.

·         Razvijajo koordinacijo celega telesa.

·         Ustrezno ravnajo z različni športnimi pripomočki. (prosta izbira)

 

ü  AKTIVNOSTI:

Čim več se gibaj v naravi. Obišči bližji gozd, opazuj spremembe, raziskuj,

Glede na razmere lahko naredi sneženega moža-J

Če vreme ne dopušča gibanja v naravi naredi vaje otroške joge-PRILOGA

 

GUM

Pesem: POTOČEK

 

CILJI:

·         Naučijo se pesem in jo doživeto pojejo.

 

ü  AKTIVNOSTI

S pomočjo posnetka, ki je v prilogi se nauči pesem Potoček. Najbolje bo, da uporabiš metodo pripevanja.

Pesem večkrat poslušaj in poskušaj zraven zapeti.

V zvezek za GUM napiši naslov pesmi POTOČEK in ilustriraj vsebino pesmi.

Izbrano pesmico zapoj staršem. Če imaš možnost, mi pošlji posnetek.

MAT

Velikostni odnosi

CILJI:

·      Štejejo, zapišejo in berejo števila do 15.

·      Primerjajo števila po velikosti.

·      Uredijo po velikosti množico naravnih števil do 15.

 

ü  AKTIVNOSTI:

V delovnem zvezku Novi prijatelji – matematika 3. del reši stran 7.

SLJ

Opismenjevanje.

Nova črka R.

CILJI:

·         Pravilno izgovarjajo glas R in ga zapišejo z veliko tiskano črko R po dogovorjeni smeri, obliki in velikosti.

·         Pri pisanju upoštevajo in utrjujejo smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke ki piše in ki ne piše, pravilno držo pisala.

 

ü  AKTINOSTI:

V zvezek vadi zapis črke.

Poveži jo z samoglasniki A, E, I, O, U.

Nove zloge, besede zapiši.

Beri slikopis * na strani 33.

ZANIMIVO, IZZIVI

SLETNA STRAN ZA DODATNE VAJE, IGRE….    

Izbiraj naloge, ki so ti zanimive in ki jih lahko sam rešuješ.

Sporoči nazaj katere so ti všeč in kako si uspešen.

https://interaktivne-vaje.si/

KENGURUJČEK VAJE: https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=8821

 

BRANJ MALO DRUGAČE..

 

SAMOVREDNOTENJE

Vrednotimo svoje aktivnosti s semaforčkom ali zapisom povedi.

Zvezek nam služi kot dnevnik tekočega dela. Razmišljamo o uspešnosti, morebitnih izboljšavah, SE ZNAMO POHVALITI in iščemo rešitve za izboljšave.

VAJA DELA MOJSTRA

Za morebitna vprašanja sva vam dosegljivi na elektronski pošti: lilijana.sevcnikar@guest.arnes.si

Vesna.spegelj@guest.arnes.si

Ko se vrnemo v šolske klopi, bova naloge pregledali.

 

ANGLEŠČINA

Tema: Štejemo: koliko je predmetov

Cilji: ponovitev besedišča za barve in števila

Pozdravna pesmica:

Učenci sami zapojejo pesmico:

1,2,3, 4…10..Hello, Hello, it’ s so nice to say…hello, hello and have a nice day!

PESMICA: SEVEN STEPS

Ob pesmici zapleši in povabi koga od družinskih članov, da se ti pridruži.

PESMICA: 10 LITTLE DINOSAURS

Pesmico poslušaj.

POIMENUJ ŠTEVILA

V zvezku nariši števila od 1 do 10. Vsako število naj bo druge barve.

Števila poskusi poimenovati. Poimenuj tudi barvo.

It ‘ s blue five.      It’s pink one.

Interaktivna vaja: NUMBERS

Poslušaj in klikni na ustrezno številko.

Interaktivna vaja: FIND THE WAY        

Poslušaj in klikni na ustrezno barvo, da najdeš pot.

Napiši mi katero besedico NAJTEŽJE in katero NAJLAŽJE prepoznaš.

Poskusi najti še kakšno pesmico o številih.

ZA ODPIRANJE SPLETNIH NASLOVOV: 

na tipkovnici hkrati stisneš tipko Ctrl in klikneš na odebeljen zapis pesmice oz. vaje!

(Skupno 233 obiskov, današnjih obiskov 1)